Kuvakisan säännöt

1. Kuukausikilpailulla/Kuvakisalla tarkoitetaan kuukausikokouksessa pidettävää kilpailutilaisuutta valokuville.
  2. Kilpailuun saa osallistua vain seuran jäsenet.
  3. Kilpailukuvan koko saa maksimissaan olla leveys 1920 pix ja korkeus 1080 pix.
  4. Kilpailukuvat toimitetaan määräaikaan mennessä GoogleForms lomakkeella jonka linkki on toimitettu jäsenille. Kuvat nimetään [kilpailunaihe etunimi sukunimi] jossa kilpailun aiheen tilalle saa nimetä kuvan haluamallaan nimellä. Latauslinkkejä ei hyväksytä.
  5. Hallitus julkaisee kilpailujen aiheet vuodeksi etukäteen nettisivuilla sekä jäsenkirjeissä sähköpostilla.
  6. Kuukausikilpailuihin ei saa osallistua aiemmin kisaan lähetetyillä kuvilla.
  7. Kilpailua kohden saa jäsen lähettää yhden työn.
  8. Kuvien tulee olla kilpailijan itsensä ottamia ja otettu kilpailun palautuspäivää edeltävän 12 kuukauden aikana.
  9. Kilpailun arvostelun suorittaa jäsenistö äänestämällä sähköpostilla toimitetulla GoogleForms äänestyslomakkeella.
  10. Äänestyksessä vuosikilpailupisteitä saa viisi eniten ääniä saanutta kuvaa.
    1. +6 pist. 2. +4 pist. 3. +3 pist. 4. +2 pist. 5. +1 pist
  11. Seuralla on oikeus julkaista ja asettaa näytteille kilpailussa olleet kuvat.
  12. Kuukausikilpailuun kuuluu myös pistekilpailu, jossa lasketaan koko kauden pisteet yhteen.
    Lisäksi vuoden lopussa jäsenistö äänestää vuoden kuukausikisojen voittajakuvista kaikkein parhaimman, vuoden kuvan. Molempien sarjojen voittajat palkitaan.