Fotoilta 7.5.2024

Kevään viimeiseen kuvailtaan oli kokoontunut kuusitoista hyväntuulista klubilaista.

Illan kuvakisan aihe  viritti hyvää keskustelua ja pohdintaa siitä,  minkälainen on high-key kuva ja mikä siitä tekee hyvän. Osa kuvista oli saanut palautteen runomuodossa. Kiitos siitä.

Ensi kauden kuvakisa-aiheet löytyvät FotoKlubin nettisivuilta ja niitä voi kuvailla pitkin kesää. Toivottavasti lumikuvat eivät kuitenkaan onnistu.

”Kaupunkimme uusin silmin” -näyttely on Kouvolassa Kauppakeskus Veturissa auki ennakkotiedoista poiketen vielä koko toukokuun. Kannattaa siis käydä katsomassa ja viedä kaveritkin ihailemaan hyviä kuvia!

Seuraavat päivämäärät kannattaa laittaa kalenteriin: kuvausretki Orimattilaan keskiviikkona 22.5.2024 ja kevätkauden päättäjäiset Lapakistossa tiistaina 4.6.2024.

Syyskausi alkaa tutusti tiistai-iltana 3.9.2024 ja kisan aiheena on ”Asemat”.