Fotoilta 7.9.2021

FotoKlubi.Lahti aloitti syyskautensa etäkuvaillalla.

Paikalla TEAMSin välityksellä oli 18 klubilaista.

Remu kokosi aluksi yhteen ajankohtaiset asiat sekä syksyn suunnitellun aikataulun.
Hyvän vastaanoton saanut 5-vuotisnäyttelymme on syyskuun 2021 loppuun nähtävissä Orimattilan kirjaston lukusalissa. Näyttelyjulkaisu ja klubin historiikki postitetaan jäsenille alkusyksyn aikana.

Vieraaksemme olimme saaneet Nadi Hammoudan. Hänen kuvagalleriaansa voit tutustua tästä.

Nadi kertoi omasta työstään freelancevalokuvaajana, sekä suhteestaan kuviin ja kuvaamiseen.
Hän teroitti meille kysymyksiä: Miksi haluan ottaa tämän kuvan?
Missä, mitä, kuka – dokumentaarisen kuvaamisen kulmakivet.
Nadi kuvaa työkseen paljon henkilökuvia ja kertoi meille omasta mielestään tärkeimmät asiat liittyen mallin ohjaukseen:
-KESKUSTELU
-LUOTTAMUS
Saimme myös listan häntä innoittaneista kuvaajista

• Irwing Penn
  • Mario Sorrenti
  • Peter Lindbergh
  • Henri Cartier-Bresson
    Hän painotti esityksessään myös sommittelun merkitystä ja kannusti kaikkia perehtymään kultaiseen leikkaukseen.
    ( golden ratio)
    Nadilla on Spotifyssa 30 jakson mittainen podcast, josta hänen jutusteluaan kuvista ja kuvauksesta voi kuunnella lisää.
Vieraamme Nadi Hammouda
Nadin kuvagalleriaa.