Kamerankäytön jatkokurssi 21.10.2023

Kymmenkunta klubilaista kokoontui lauantaina 21.10.2023 aamupäivällä kameran käytön jatkokurssille D-Klubille.

Esa toimi kouluttajana ja hän oli koonnut teoriapaketit tarkennuksesta, syväterävyydestä, valkotasapainosta sekä histogrammista. Kuulimme napakat selostukset eri tarkennustavoista, niiden toimintaperiaatteista sekä käyttökohteista, syvennyimme syväterävyyden saloihin ja seikkoihin jotka tähän vaikuttavat.

Opimme, että valkotasapainoa kuvissaan voi hallita/säätää useallakin eri tavoin ja että, histogrammin avulla voimme säätää valotuksen vallitsevissa olosuhteissa kohdalleen.

Jokaisen teoriatuokion päätteeksi harjoiteltiin juuri kuultua omilla kameroilla.

Aki apulaisineen huolehti hyvät eväät meille ja että kahvia oli riittävästi saatavilla.
Iloisten oivallusten, mukavien juttujen ja yhdessäolon onnistunut päivä!

Kiitokset kaikille mukana olleille!