FotoKlubi.Lahti

FotoKlubi.Lahti ry on perustettu keväällä 2016. Koska Lahdessa ei ollut enää toimivaa valokuvaukseen keskittynyttä yhdistysta tai seuraa niin neljä innokasta henkilöä, Ari Salonen, Jari Sokka, Pia Kuusela ja Aki Lausala päättivät perustaa sellaisen.

Aluksi yhdistys kokoontui Sammonkatu 8:n Fillaricafeessa. Kun sitä ei enää saanut käyttöön riittävän edullisesti löytyi uudeksi kokoontumispaikaksi Lahden Seudun Diabeetikkojen D-Klubi Karjalakadulta.

Kuvailta järjestetään kuukauden ensimmäisenä tiistaina kello 18:00 alkaen.

Workshop on tapahtuma joita järjestetään noin kerran kuukaudessa joko iltatilaisuutena tai viikonloppukurssina.

Kokoonnumme D-Klubilla, Karjalankatu 16, 15140 LAHTI, sisäänkäynti pihan puolelta.

Kuvailloissa keskustellaan valokuvista ja valokuvauksesta sekä jaetaan tietoa ja vinkkejä valokuvaukseen liittyen. Ulkopuolisia luennoitsijoita/vierailijoita pyritään järjestämään kuvailtoihin luennoimaan jäseniä kiinnostavista aiheista. Kuvailloissa valitaan myös Kuukauden kuva –kilpailun 5 parasta kuvaa.

Workshopeissa on vaihtelevia teemoja ja vierailijoita.